Update från Göteborg

God kväll på er alla söta!
Som ni kanske vet så befinner jag mig just nu i Göteborg hos min älskade hun Alma, hennes pojkvän och hund i deras mysiga lägenhet i Angered. Igår satt jag på en buss i 4 timmar och 30 minuter, när jag väl kom fram snöade det rejält här men blev hämtad av Alma och Muhamed vid Nils Ericsson Terminal och åkte sedan spåris till Angered. 
Där handlade jag och Alma det som hon så sött kallar för "gotti" = vilket betyder godis, chips, dipp och såklart en fet pizza. :)

Väl hemma slappade vi rejält och snackade massa skit och bara umgicks, sjuuuukt underbart!
Blev väckt av Alma imorse vid 07:00 för vi skulle befinna oss i fotostudion vid senast 10, men fotografen hörde av sig om att han legat i feber så blev tyvärr ingen fotning idag :(

För att peppa upp oss tog vi spåris in till centrum, tog en kaffe och delade på en morotskaka, gick runt i vårsolen och shoppade, tyvärr hade jag ingen bra shoppingdag men det kommer imorgon får jag hoppas!
Eftersom vi inte skulle till fotostudion idag så gjorde mami min dag när hon sponsrade mig med pengar om jag ville shoppa något. Jag köpte ett sött linne på BikBok efter ett ständigt letande efter det rätta plagget. Visar bild på det när jag är tillbaka i Norrköping, vilket blir på skapligt på Måndag.

Efter stan åkte vi och handlade på Ica Maxi, Muhamed ska laga currykyckling, ska bli gott!!
Just nu sitter jag och Alma i lägenheten och slappar litegrann, har hjälpt henne att skaffa ett konto på studera.nu.

Jag måste säga att det är riktigt skönt att få komma iväg en sväng från norrköping och studierna, bara koppla av med mysigt sällskap, love u Alma!!!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0