Underbar dag

Hej på er!
Idag har varit en fullspäckad dag eftersom min älskade och underbara mami har varit på besök över dagen. Vi har myst ihop och haft det sjukt mysigt hela dagen i varandras sällskap. Dock blir jag så ledsen i hjärtat varje gång hon åker hem igen.. Men jag åker hem nästa helg och då får vi träffas igen.
När mami åkte hem så tog jag, Carro och Elin en långpromenad och sedan storhandlade vi på Lidl, mycket för pengarna. Sedan blev det att beställa pizza, titta på Let's dance finalen och bara slappa. 

Nu ska jag snart sätta på en film på datorn och sova, imorgon hoppas jag på bra väder men det såg tyvärr inte så ljust ut.. 

Shoppade som sagt lite snygga godsaker idag på stan tillsammans med mami, här får ni se skorna jag köpte, resten slänger jag in i ett inlägg imorgon. Så tills vidare, Kram!


Tygsko 199kr Dinsko
STYLED BY SHOES !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0