Som besatt

Jag har en "mini-secret", eller nja det är ingen hemlighet egentligen men det är bara jag och min mamma som vet om den..
Jag är som besatt av mitt hår!!! Jag har som nästan alla tjejer provat att färga mitt blonda hår svart och sedan ångrat mig så jag totalförstörde mitt hår för ett par år sedan. Det gick ordagrant av på hälften och nu vill jag ha mitt hår långt, tjock och friskt. 

Pågrund av min "färgningsperiod" så är jag väldigt mån om mitt hår vilket alla borde  vara. 
Jag använder mig av ett x antal produkter för att skydda mitt hår och vårda det på bästa sätt.
Här är några tips till er alla hår"omaner" där ute!




Schwarzkopf BC Bonacure Hairtherapy (Amino cell rebuild) - Moisture Kick Spray Conditioner 200 m

Underbar spray som ger håret en naturlig glans och ett naturligt fall. Doften är det bästa med denna spray, luktar hur underbart som helst! Min mamma presenterade mig för den här produkten och jag använder den sen dess.
Jag har köpt den här i Norrköping i galleria Linden för ca 100kr.

Sprayen är till för normalt till torrt och lockigt hår. Den reder ut och tillför nödvändig fukt. BC hairtherapy med Hyaluronic Acid Derivate och Amino Cell Rebuild teknologin skapar perfekt fuktbalans i håret och reparerar håret inifrån.

UNDERBAR, EN PERSONLIG FAVORIT!

_____________________________________________________________________________________________



OROFLUIDO hårolja

OROFLUIDO är ett skönhetselixir för alla hårtyper som sveper in håret i ren lyx. Den innehåller tre naturliga oljor i en utsökt blandning som inte gör håret fett och som snabbt absorberas utan att efterlämna rester av produkten. Konsistensen är silkesaktig och doften en läcker kombination av amber och vanilj.

Användning
Häll några droppar OroFluido i handflatan och fördela produkten i fuktigt eller handdukstorkat hår. Används dagligen eller efter behov och ska ej sköljas ur.

Jag har fått denna underbara olja av min älskade mamma som köpte den hos min frisör i Västervik. Har inte hittat den i butik utan finns att beställa på internet. Kostar 299 kr!

JAG ÄR SÅ KÄR I DENNA OLJA!
KAN INTE LEVA UTAN DEN!!!

Det här var 2 av mina absoluta favoriter till mitt älskade hår. Hoppas ni får lite tips!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0