Social Butterfly

La La La.....!!! Hej på er allihopa! :)

Jag har precis storstädat lägenheten och stortvättat skulle man kunna säga. Ska ju till min kära familj och pojkvän i helgen så då är allt detta ett stort MÅSTE! Nu är jag klar pch sitter och väntar på att golven ska torka så att jag kan börja laga mat. Ska nog laga fläskkotlett, ris och grönpeppar sås till det, muuums !!  

Dagen har bestått av att jag gick till Clara runt 12, då intervjuade vi en tjej till skoluppgiften, blev bjuden på lunch och sedan begav vi oss till skolan för att ha handledning inför vår medieproduktion.. 
Gick sedan hem till kära Elin där Carro intervjuade henne sedan bestämde vi oss för att ta en kaffe och glass och sätta oss och snacka lite skit i solen medan den fortfarande värmde på.. Efter det gick vi hem till mig, slängde i 2 maskiner tvätt och sedan gick vi en sväng på stan. Jag köpte en kalender som jag måste börja använda flitigt, här är en bild på skönheten. Kostade 139:- och jag köpte den på Anderssons böcker & papper.. 

Vad tycker ni om den? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0