Skön promenad

Hej alla läsare, ni förgyller min vardag. Blir så glad av att se att det faktiskt finns några av er där ute som engagerar sig i min blogg. :)
Nu har jag precis kommit hem från en underbart skön och välbehövd promenad genom Norrköping tillsammans med min underbara vän Carro. Vi har gått på sådana stället som vi inte har utforskat ännu så det var riktigt myyysigt som vi brukar säga (internskämt) Nu ska jag titta på tv och bara slappa med lite godis och mysa ner mig under filten. 
Har pluggat på vår litteraturuppgift, den är inte det minsta rolig eller lätt.. Usch!! Ska göra klart den imorgon och som tur är har jag bara en halv sida att fylla ut + att se till att det är korrekt och så vidare.. Men nog om sådana tråkigheter, eller hur? :)

Tänkte visa er vad jag använder för produkt när jag inte har tid eller vill duscha håret.
Då kommer den här flaskan fram! Ett torrshampoo från Batiste Blush, är som en vanlig spray. Man sprutar det i håret från ca 30 cm avstånd, arbeta igenom det lite lätt med fingrarna och voila!! Så får du ett hår som ser nyduschat ut!
Finns att köpa lite överallt, jag köpte mitt på Rusta i min hemstad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0