Mycket fixande

Hej på er!
Idag har varit en lång dag. Har varit med min uppsatsgrupp och fixat lite med uppsatsen innan handledningen imorgon. Har sålt min gamla mobil till en tjej så har fått 800 kr rakt i handen som sattes in på mitt sparkonto.
Sen har jag lagat chili con carne som blev super god. Sedan har jag fixat i lägenheten och gjort mig iordning inför hemresan till min hemstad Västervik som jag ska åka till imorgon. Ska bli mysigt att få träffa alla igen!
Just nu sitter jag och tittar på The big bang theory, går inte att sluta när man väl börjat följa serien från början, BAZINGA! 

Ska snart packa klart och sedan lägga mig. Imorgon börjar jag vid 13:15 och sedan åker jag hem vid 16:30.
LÄNGTAR!

Godnatt på er så länge, ska försöka hålla er uppdaterade även fast jag åker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0