..ingen kommentar

Tror att jag har hamnat i en deppig svacka just nu. Jag gråter för minsta lilla och det är inte några tårar utan världens floder forsar ut från mina ögon.. Sjukt jobbigt och jag hoppas att det går över fort för jag vet inte hur mycket av det här jag orkar riktigt. Så ni som kan får gärna försöka pigga upp mig litegrann !!!

Har packat som en galning ikväll och fixat och donat med allt inför imorgon. Har ställt alarm en halvtimme tidigare än vanligt just för att jag ska packa klart det sista imorgonbitti och inte glömma nåt eller bli sen.. (typiskt mig)

Här är en superbra bodylotion från Gosh. Jag fick den i julklapp av min pojkvän A.
Den luktar underbart och den gör underverk med huden, den återfuktar på djupet. 
200 ml med avocado-olja och Vitamin E ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0