I did it, did u?

Hej på er!
Så här såg det ut hos mig under Earth Hour 2011. Jag tände ljus i hela lägenheten och satt och tittade igenom gamla kort på familjen, studenten och balen. Nu sitter jag och tittar på film i soffan, National Treasure 2, riktigt bra film faktiskt! Sitter här och tänker på alla som jag älskar och på hur mycket jag saknar alla.
Nej inget mer depp nu, ska kanske (om jag orkar) göra lite ansiktsmask och hårpackning. Tänkte att jag skulle måla naglarna också med en ny rosa färg från Depend men har så mycket halvdjupa skärsår på fingrarna så det lär nog svida ordentligt, så väntar lite med det :)
Vad gör ni denna lördagskväll?
Kram på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0