Hello!

Hej på er

Idag blev handledningen tyvärr inställd pågrund av sjuka barn så vi får hoppas att det inte blir så mycket att göra för oss i gruppen imorgon. Idag har jag haft Carro på besök, vi har druckit kaffe och ätit chokladmuffins och snackat massa skit! Behövde umgås med henne lite kände jag, love heer!

Just nu har jag lagat pasta carbonara och tittar på The Big Bang Theory. Jag har precis beställt bussbiljett till Göteborg, fick bli den senaste bussen som fanns, den går 16:15 och jag lär komma fram runt 20:45. Det är ganska lång tid att åka buss men får försöka underhålla mig själv de timmarna. 

Ska bli underbart att få träffa Alma igen! Jag ska bli fotad också med brud make, håruppsättning osv på lördag. Ska bli sjukt roligt, är jätte spänd!


Gammal bild på mig förresten!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0