Fast

God morgon på er! :)
Jag gör mig iordning inför en låååång dag i skolan. 08:15-17:00 och jag ser inte fram emot det. Jag har inte sovit så bra och är sjukt trött, skulle helst av allt bara vilja krypa ner i min varma säng igen för lägenheten är kall och sängen ser så lockande ut.. Det är nästan som att sängen ropar mitt namn: JOSIE kom till mig ! Hehe skumma tankar jag vet men det är tidigt så det beror nog, antagligen, säkerligen på det. (eller?)

Nu ska jag fortsätta att fixa och dona innan jag ska springa ner och möta Carro så tänkte bara säga att jag har fastnat helt och hållet i serien Jersey Shore som visas på MTV 21:50 vardagar.. Det är en sjuk serie med ett gäng människor både killar och tjejer som över sommaren bor ihop i Jersey Shore. De jobbar i en butik, de festar och lever livet samtidigt som sjuka saker sker, såsom stora slagsmål, kärlek, hjärtesorg, skitsnack osv osv osv osv.. Listan kan bli otroligt lång om jag ska babbla på så om ni vill får ni se för er själva, som sagt: MTV people !!

Jag önskar er alla en bra dag och hoppas på att alla mår bra !!
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0