Dagens vill ha!

Följ min blogg med bloglovin

I helgen så visade Alma mig en superbra makeup produkt som hon hade fått hem i sin brevlåda. 
Det är en concealer från Dermaquest. Det är den absolut bästa concealern som jag har provat och jag har testat många..!!!

Den är väldigt dryg så man behöver inte mycket alls, den täcker precis allt som man vill ska döljas i ansiktet..
Skulle göra vad som helst för att ha råd med denna!!!! Kärlek vid första ögonkastet, tackar min underbara vän Alma Spahic http://almasgoodies.com för att hon introducerade den för lilla moi!







DermaQuest Skin Therapy DermaHide Dual Pan Concealer - Light/Dark
Om någon vet vart man kan köpa den för ett hyffsat bra pris, kontakta gärna mig genom att skriva en kommentar!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0