Dagens shopping

Jag har tänkt länge på att gå till apoteket och köpa plackers till tänderna då jag är väldigt rädd om dem. Så väl där köpte jag dessutom fler produkter !



Placker tandtråd 40 ST 44:-
Bra att använda efter tandborstning för att motverka plack och dessutom gör den lättare rent mellan tänderna längst bak i munnen som annars är väldigt svåra att rengöra.


Deodorant från ACO 43:-
Min nuvarande deodorant från Nivea Pure Invisible tycker jag luktar lite för mycket parfymerat och dessutom så får man ibland vissa fläckar på kläderna. Så därför köpte jag denna antipersperanta deo från ACO. Den är parfymfri och dessutom en Roll-on vilket är super!




Blackhead eliminating toner 55:-
Ansiktsvatten från Neutrogena - sjukt bra för min hud. Efter att jag tagit bort dagens smink tar jag en bomullstuss med detta ansiktsvatten på för att rengöra på djupet och det gör min hud finare och förhindrar också blackheads att komma tillbaka. Prisvärd verkligen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0