Dagens outfit

Godmorgon kära bloggare :)

Just nu gör jag mig iordning för.....vad tror ni?? ... Jo ett till möte med gruppen.. Vi ska se vad vår handledare skrivit för kommentarer på vår uppsats och fixa till det sista inför deadline.. Idag bär det av mot Göteborg så är rätt ivrig på att få komma fram, men som sagt det tar ju ca 4 timmar och 30 min dit........

Så här ser min dagens outfit ut, hope you like it!
Det var faktiskt Carro som valde ut den igår, TACK
Vit kofta BikBok, Vit skjorta Åhlens, Halsband kommer jag inte ihåg vart det kommer ifrån, svart skinnkjol har jag fått ärva av min kära mami och ett par helt vanligt svarta leggings + vita converge. 

Hörs senare, Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0