Just have to love watching other people living my dream

Nu har jag låtit det gå allt för långt. Ungefär 2år sedan sist. 2 HELA ÅR !!! Jag skäms, jag vill bra dra täcket över huvudet och skämmas. Jag gav upp för lätt, en nedgång och det kände förlorat. En audition och jag blev knäckt och bestämde mig för att aldrig igen, aldrig bli så förudmjukad. Men nu så här i efterhand har jag kommit underfund med att det är ju så det är i den branchen. Men nu, ett annat år, annan framtid. Med en 3-årig utbildning på ett Universitet så verkar drömmen bortblåst.. Men nu, nu ska jag ta försöka ta tag i den igen och iallafall komma en bit på vägen. Det blir kanske inte fullt ut, som drömmens mål är, men jag kan komma halvvägs.. Men bara kanske..

Den som lever får se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0