Hoppsan

Hej på er.

Har varit dålig på update i bloggen nu men det är så det är att vara student kan jag lova. Idag har varit en sjukt underbar dag. Det har säkerligen varit 28 grader idag, jag Carro och Clara har suttit på Fräcka Fröken och fikat, det resulterade i att jag blev solbränd på axlarna för det var där solen låg på. Sedan gick jag och Carro hem till mig för att lämna väskor, tittade på liu-mailen och fick reda på att vi blivit godkända på litteraturuppgiften, WIHOO !!! Så sjukt skönt vill jag lova. Jag har gått och fasat för den uppgiften sedan jag lämnade in den vilket är ett bra tag sedan. I helgen kom min underbara pojkvän till mig i Norrköping. Han har varit helt fantastisk och vi har bara haft ensamtid med varandra vilket var välbehövligt.. Han har hjälpt till med att betala mat och frukost och sådant så nu klarar jag mig ett bra tag. Saknar honom nu när han åkte tillbaka till Västervik igår. Täcket och mina kuddar luktar honom vilket gör det svårt att somna då man vill ha honom liggandes där bredvid sig.. Snart hoppas jag vi ses igen !!!

Jag och Carro tog oss en långpromenad och avslutade den med att sätta oss vid strömmen. Där solade vi och snackade som vanligt. Sedan begav vi oss hem till mig och Elin kom förbi. Vi 3 tjejer gjorde det vi är bäst på vilket är att snacka om allt möjligt vilket är alltid lika underbart när vi 3 umgås.. I love it I love it I love it !!

Nu så har jag skypat med min älskling och nu äter jag lite godis, blir lätt så att man faller i fällan när man har röda veckan så att säga haha ;)

Ska snart göra mig iordning och lägga mig, vi börjar 10:00 imorgon med nya boxen utställning. På schemat så har vi väldigt mycket att göra i dagarna så vi får se hur det blir med updaten for now !

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0